דבק עמיד למים לבריכה


באילו סוגי דבקים ניתן להשתמש בבריכה? אחת השאלות שעולות בכל תיקון של בריכה היא – איך ניתן להדביק חלק בבריכה המלאה במים? באמצעות דבק עמיד למים לבריכה ניתן לבצע את כל סוגי ההדבקה הנדרשים בתוך ומחוץ לבריכה. אם אתם בעלי בריכה פרטית או מנהלים בריכה ציבורית, כדאי שתכירו את סוגי הדבקים הקיימים היום לתיקון בריכות ומשמשים להדבקה לבריכות מסוגים שונים.

בריכה אשר נפל ממנה אריח, אם זה באיזור הפנימי או החיצוני של הבריכה, יש צורך להדביק את האריח בהקדם בכדי שהבריכה תהיה תקינה באופן מלא. הדבקה של אריח בתוך הבריכה או מחוץ לבריכה צריכה להתבצע עם דבק אשר עמיד במים ובחומרים כימיים כגון כלור, אותו מוסיפים לבריכה לחיטוי המים.

הדבקת פסיפס לבריכה

אחת הדרכים לרצף בריכה היא באמצעות הדבקה של פסיפס. הדבקת פסיפס לבריכה מאפשרת לעצב את הבריכה בצורה מושלמת ועל-פי הסגנון המועדף עליכם. אחד מסוגי הפסיפס הנפוצים ביותר לבריכות הוא פסיפס העשוי מאה אחוז זכוכית. פסיפס זכוכית לבריכה ניתן לקנות בצבעים שונים ולהדביקו על תחתית הבריכה ועל החלק החיצוני שלה.

דבק צמנטי

בעת הדבקת המרצפות לבריכה, תוכלו להשתמש בדבק צמנטי הנחשב לגמיש במיוחד. הוא יכול להתאים להדבקה של אריחי הבריכה שלכם על משטח בטון ועל משטחים המכוסים בטיח. אם אתם מעוניינים להדביק פסיפס כחיפוי לבריכה, תוכלו להשתמש בדבק הצמנט בצורה יעילה ונוחה.

דבק קרמיקה 

מתלבטים באיזה דבק להשתמש לבריכה שלכם? אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות חברת אוראנטק גטאור ולקבל ייעוץ מקצועי ואישי לבחירת הדבק הנכון. החברה מספקת דבק קרמיקה ודבקים איכותיים לשימוש בבריכה. באתר של של החברה תוכלו למצוא דבק עמיד למים לבריכה מהחברות הטובות ביותר בשוק הבין-לאומי.

דבק עמיד למים לבריכה של חברת אוראנטק גטאור

צוות החברה כולל אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר המספקים שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים באיזורים רבים בארץ.  ברגע שבחרתם בצוות המקצועי של החברה, תהיו סמוכים ובטוחים שבחרתם באנשי המקצוע הטובים ביותר. לשיחה עם נציג החברה, השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר ואחד מאנשי הצוות של החברה יחזור אליכם בהקדם.

אריחים פופולריים לבריכות ביתיות

לא ניתן להתווכח עם העובדה כי אריחים לבריכה משדרגים בצורה משמעותית את היופי ואת היוקרתיות של כל בריכת שחייה ביתית. אריחים לבריכה הם מוצר פופולרי מאוד בקרב בריכות שחייה ביתיות מאחר ועל ידי שימוש בהם ניתן לעצב את בריכות השחייה הביתיות באופן ייחודי ולספק להן את המראה שאנו רוצים.
גם מהבחינה הפרקטית אריחים לבריכות ביתיות נחשבים לבחירה מעולה מאחר והם עמידים במיוחד, כמו כן קל לנקות אותם בהשוואה למשטחים אחרים.

אריחי זכוכית לבריכות ביתיות

נכון להיום אנשים רבים עושים שימוש בפסיפס זכוכית לצורך חיפוי רצפה של הבריכות הביתיות שלהם. ישנם אנשים רבים אשר נוטים לחשוב כי זכוכית היא חומר עדין ושביר יתר על המידה ובעקבות כך קיים סיכון בשימוש בזכוכית לצורך חיפוי של הרצפה של בריכות ביתיות, חשיבה זו אינה נכונה וכעת אנו נסביר לכם את הסיבה לכך.
ישנן סיבות רבות אשר בגינן אריחי זכוכית נמצאים בשימוש נרחב בקרב בריכות שחייה ביתיות, ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן הסיבות הבולטות ביותר:

  • הזכוכית היא חומר בעל מאפיינים ייחודיים מאוד אשר הופכים אותה לחומר מצויין לצורך ריצוף של בריכות שחייה ביתיות.
  • אף על פי שאנשים רבים סבורים כי מסוכן לעשות שימוש בזכוכית לצורך ריצוף בריכות שחייה מאחר והיא נשברת בקלות, בפועל אריחי זכוכית הם בעלי רמת עמידות גבוהה.
  • אחת הסיבות העיקריות לכך שאריחי זכוכית הם פופולריים במיוחד טמונה בעובדה כי אריחי זכוכית מחזיקים מעמד בצורה טובה מאוד כנגד סוגים שונים של כתמים, בנוסף על כך אריחי זכוכית עמידים בפני המים והכימיקלים השונים בהם משתמשים על מנת לתחזק את בריכות השחייה באופן שוטף. הכימיקלים בהם נעשה שימוש לצורך התחזוקה של בריכת השחייה עלולים לגרום נזקים רציניים לחלק גדול מן החומרים בהם נעשה שימוש לצורך ריצוף של בריכות שחייה.
  • הרוב המוחלט של אריחי זכוכית אשר מוצעים כיום למכירה בשוק הישראלי הם בעלי מרקם מיוחד אשר מפחית את הסיכוי להחליק במהלך השהות בבריכת השחייה.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.