סיליקון לאיטום מים במקלחות


מרבית האנשים במדינת ישראל נתקלו לפחות פעם אחת בסיטואציה בה הם היו צריכים לבצע איטום לאזור מסוים בבית שלהם, אחת המחשבות הראשונות שעולות במקרים מן הסוג הזה היא האם עדיף לנו לבצע את עבודות האיטום באופן עצמאי או שמא עדיף לנו לשכור את שירותיו של בעל מקצוע לביצוע המשימה. התשובה לשאלה זו היא דינמית ותלויה בעיקר ברמת הקושי של המקרה ובפעולות השונות שצריך לבצע כדי לטפל במקרה.
במידה ומדובר בבעיה קטנה יחסית ברמת קושי נמוכה, אתם תוכלו לבצע את העבודה בכוחות עצמכם. לצורך הדוגמא תיקון של חורים ו/או סדקים קטנים אינו מחייב קריאה לבעל מקצוע וללא כל ספק ניתן לבצע את העבודה בצורה עצמאית. אך לעומת זאת, אם במידה ומדובר במקרים בהם קיים חשד לנזילה או שמא החורים והסדקים הם גדולים, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיו של איש מקצוע איכותי ובעל ניסיון כדי שיפתור את הבעיה בהקדם האפשרי.
במקרים בהם עבודות איטום מבוצעות בצורה לא מקצועית זה עלול לגרום לנזקים משמעותיים הרבה יותר בהמשך הדרך.
החללים החשובים ביותר לאיטום בחלל הבית הם: חדר האמבטיה, חדר השירותים, חלונות, מרתפים וקירות.
בכל אחד מן האזורים שציינו אפוא קיים סיכוי גבוהה מהרגיל למגע עם מים אשר יכול להוביל לנזקים שונים.
מאמר זה יעסוק בכל הנוגע לאיטום מקלחות באמצעות סיליקון.

מדוע מבצעים איטום מקלחת?

כאשר אנו מדברים על איטום מקלחת אנחנו למעשה מדברים על תהליך בו מבצעים מילוי לפערים הקיימים בין האריחים או שמא תהליך בו מרצפים חומר מסוים בדבק על מנת למנוע חדריה של מים.
חלק גדול מבעלי משקי הבית במדינת ישראל אינם מתייחסים ברצינות לנושא זה, אפילו שמומחים ממליצים לבצע זאת על מנת למנוע נזקים עתידיים ורציניים יותר. באמצעות איטום מקלחת על ידי סיליקון אתם יכולים לחסוך כסף אותו הייתם מבזבזים על חימום הבית וקירור הבית, זאת מאחר ואיטום המקלחת מוביל למצב בו פחות לחות חודרת לבית.
במידה ואתם גרים באזור בו רמות הלחות נחשבות גבוהות אנו ממליצים לכם לבצע איטום למקלחת שלכם מכיוון שרמות הלחות הגבוהות עלולות להוביל להיווצרות של עובש.

כיצד מבצעים איטום מקלחת?

יש לציין כי תהליך איטום של מקלחת עלול לקחת לא מעט זמן מאחר ויש צורך להמתין לייבוש של החומרים השונים בהם נעשה שימוש במסגרת תהליך איטום המקלחת. כדי לבצע איטום למקלחת שלכם עליכם לבצע את הפעולות הבאות:

● במידה וקיים איטום ישן למקלחת שלכם הסירו אותו באמצעות סכין קטנה או שפכטל. אם האיטום רופף בנקודה מסוימת אנו ממליצים לכם להתחיל להסיר את האיטום מאותה נקודה, כך הפעולה תהיה קלה יותר. במידה ולא קיים איטום למקלחת שלכם המשיכו לשלב הבא.

● בשלב זה יהיה עליכם לנקות את כל העובש והלכלוך הקיימים באזור המקלחת באמצעות אקונומיקה ומים. חשוב לציין כי ברגע שמסירים את האיטום הישן, האזור שהיה מוגן על ידי האיטום מאבד את ההגנה שלו מפני מים, בשל כך אנו ממליצים לכם לעבוד עם מטלית לחה וחומר ניקוי, לא מומלץ לעבוד עם כמויות גדולות של מים.

● ייבוש של כל האזור באופן מלא.

● בשלב האחרון כל מה שעליכם לעשות זה ליישם חומר איטום חדש באזור המיועד – כיום קיימים בשוק הישראלי סוגים רבים של חומרי איטום שונים, תוכלו לרכוש חומר איטום המבוסס על סיליקון שמגיע בשפופרת קלה ונוחה לשימוש יחד עם אקדח ייעודי באמצעותו ניתן למרוח את החומר.

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.