איך אפשר לחפות בריכת שחייה?


בימינו יותר ויותר ישראלים בוחרים לבנות בריכת שחייה בסמוך לביתם. מדובר בבחירה להשקיע הרבה כסף וזמן בשביל ליהנות מדבר שרבים היו מעוניינים בו – בריכה פרטית משלהם, הזמינה עבורם לבילוי ואירוח בימי הקיץ החמים. אך חשוב לציין שבניית בריכת שחייה מצריכה תכנון רב, וקבלת החלטות שונות אשר ישפיעו על איכות הבריכה, עמידותה והמראה שלה.

אחד השלבים החשובים ביותר במהלך בניית הבריכה הוא חיפוי הבריכה. החיפוי הוא החומר החיצוני של תחתית וצדדי הבריכה. בחירת חומר זה משמעותית כי מצד אחד זהו החומר אשר המים נוגעים בו, ומן הצד השני זה החומר אשר דורכים עליו והוא קובע את המראה הסופי של הבריכה. כעת נרחיב מעט על הדרך לחפות בריכת שחייה, ועל האפשרויות השונות העומדות בפנינו בבחירה זו.

שלבי התקנת החיפוי בבריכה

התקנת החיפוי בבריכת השחייה הוא אחד השלבים האחרונים של הקמת הבריכה. הוא מגיע לאחר חפירת הבריכה בעומק ובגודל הרצוי, ויציקת הבטון. בשלב זה בסיס הבריכה אמנם קיים, אך מובן שאין מדובר בבריכה שיהיה נעים ונוח להיות בה. בנוסף, הבטון אינו אוטם בצורה מלאה את חלחול המים, ועל כן מגיע שלב החיפוי.

כהכנה לחיפוי, ישנם כמה שלבים. ראשית, יש לנקות את שכבת הבטון מבליטות שונות, עד שהוא יהיה חלק לגמרי. לאחר מכן, יש לבצע פעולות ביחס לבטון עצמו, אשר תפקידן להכינו לחיבורו אל שכבת החיפוי. בסוף שלב זה הבטון מוכן להתקנת חומר החיפוי האוטם.

שלבים אלו, ובוודאי שלב התקנת האיטום עצמו, דורשים מיומנות רבה וכן ניסיון והכרה של החומרים השונים. אין מדובר במשהו שמומלץ לעשות בצורה עצמאית, אלא להיעזר באיש מקצוע אשר בקיא בתחום, וידע לבצע את העבודה בבטחה, לזהות סיכונים אפשריים ולטפל בהם בהתאם לבריכה שלכם.

סוגי חיפויים שונים

כפי שציינו, ישנם סוגים שונים של חיפויים המתאימים לבריכות שחייה. להלן נסקור את הסוגים הבסיסיים של החיפויים. ואת המאפיינים שלהם. ראשית יש לציין שישנה חלוקה לשני סוגים מרכזיים של חיפוי – חיפוי בעזרת יריעה וחיפוי גמיש.

חיפוי גמיש הינו חיפוי בעזרת יריעה, אשר מודבקת על רצפת הבריכה וצדדיה. סוג היריעות המוכר ביותר  לשימוש בבריכות הוא יריעת PVC אשר בעלת יתרונות רבות – מדובר ביריעה איכותית, עמידה בפני קרינה וכימיקלים, מונעת החלקה ודוחה כתמים. יריעה זו מתאימה במיוחד לבריכות מתועשות, ולבריכות המבוססות על בטון או פייברגלס. מדובר בפתרון קל וזול יותר, אשר גם ידרוש פעולות תחזוקה.

האפשרות השנייה לחיפוי בריכת שחייה הוא חיפוש קשיח, אשר משתמש לצורך חיפוי באבני פסיפס או בקרמיקה. המראה שנוצר מאפשרות זו יכול להיות מיוחד, תלוי כמובן בבחירת הצבע והעיצוב של החיפוי. אפשרות זו יכולה להיות יקרה יותר, אך התוצאה תהיה מראה מושקע.

שיקולים בבחירת החיפוי הרצוי

לאחר סקירת סוגי החיפויים השונים, יש להרחיב מעט על השיקולים האפשריים בנוגע לבחירת החיפוי לבריכה שלכם. ראשית, וכמו בכל נושא, יש לחשוב על התקציב אשר אתם מעוניינים להשקיע בחיפוי. העלות תושפע כמובן מסוג החיפוי, אך גם מגודל הבריכה. בנוסף, יש לדמיין את המראה הרצוי לכם לבריכה שלכם. שיקול נוסף הוא התחושה של כל אחד מהחיפויים בתחתית הבריכה.

אם אתם מעוניינים בחיפוי איכותי לבריכה שלכם, הבחירה הטובה ביותר תהיה בחברת "אוראנטק גטאור". מדובר בחברה העוסקת ביבוא ואספקת מוצרים מתקדמים, מהחברות המובילות בעולם. המוצרים שהחברה מספקת כולם ברמת גימור גבוה, איכותיים ועמידים לאורך זמן. החברה שמה דגש על שירות הלקוח בצורה הטובה ביותר, עם דגש על בנייה איכותית ויוקרתית. מוזמנים ליצור קשר בעזרת לחיצה על הקישור, או שיחה לטלפון: 0779965544.

 

 

 

 

© כל הזכויות שמורות    •    אוראנטק גטאור   •    HD Design עיצוב ובניית אתרים

פירוט הצעה
התחילו להקליד כדי לראות מוצרים שאתם מחפשים.